Week 7

13 juni 2016 - El Ejido, Spanje

Weblog week 7

Zaterdag 4 juni

Ochtendje werken zat er weer op en daarna zijn we veel boodschappen gaan doen. dat was wel weer eens nodig. In de avond hebben we niets gedaan. Volgende week zaterdag gaan we wel wat leuks doen!

Zondag 5 juni

Vandaag zijn we naar het strand geweest in Almeria. We kwamen er al snel achter dat het hier veel leuker en veel drukker was.

Maandag 6 juni

Vandaag zijn er 4 werknemers bijgekomen. Het wordt de komende 2 weken drukker. We moeten veel gaan poten. Ik ging de hele dag substraat maken, zodat de andere collega´s hun werk konden doen. soms was dat wel ff puzzelen, maar dat is allemaal goed gekomen. In de avond ging ik beneden zitten om weer wat Wifi te gebruiken van het barretje beneden. Er kwam een man aan die ´aardig aangeschoten´ was en wat tegen mij zei. Geen idee wat hij allemaal zei, maar later kwam een vrouw mij aanspreken en die zei dat die man niet zo goed was. Een zuiplap dus… Mooi!

Dinsdag 7 juni

Vandaag was precies hetzelfde als gisteren. Ik heb me de hele dag bezig gehouden met het substraat maken. Na het werk zijn we een paar uurtjes naar het strand geweest. We lagen net een halfuurtje toen Lars ons appte of we zin hadden om naar zijn appartement te komen. Dat complex heeft een zwembad, dus daar hebben we goed van geprofiteerd. Lars heeft onze schoolopdrachten nog een beetje doorgelezen en uitgelegd wat hij vorige week precies in Nederland heeft gedaan.

Woensdag 8 juni

Vandaag uiteraard weer hetzelfde werk uitgevoerd. Af en toe als het substraat op was, of de dames nog niet klaar waren, hielp ik mee. Het kon ook zijn dat Mohammed me iets anders liet doen voor 10 minuutjes.

Donderdag 9 juni

Het was een erg warme dag vandaag om te werken. Om 10:30 zweet je je al helemaal kapot. Het was 30 graden ongeveer. Vandaag heb ik de vliegtickets ingecheckt en gekeken voor hotel of een hostel in Granada. We willen zaterdag en zondag naar Granada. Ten eerste om de stad te zien, maar ook omdat Christianne van de andere klas op onze opleiding zit. Zij loopt toevallig stage in Granada, dus zijn we van plan om daarheen te gaan.

Vrijdag 10 juni

Vandaag was een erg drukke dag. Weer veel substraat gemaakt en af en toe iedereen een paar minuutjes geholpen. In de middag zijn we naar Bianco geweest. Vanavond is het plan om beneden de eerste EK-wedstrijd te kijken. Morgen gaat vroeg de wekker, want we vertrekken om 07:40 naar Granada! Een busreis van 3,5 uur…