Weekje 6

3 juni 2016 - El Ejido, Spanje

Weblog week 6:

Zaterdag 28 mei

Vandaag weer een ochtendje gewerkt. Nu eindelijk weekend! In de middag wat boodschappen gedaan en mijn boek uitgelezen. In de avond was het de Champions League finale. Wij gingen beneden bij El Rocio kijken. De barman gaf ons allemaal gratis drankjes (altijd mooi), maar op een gegeven moment waren het er iets teveel en ging ik maar naar huis. Jesse bleef nog even zitten.

Zondag 29 mei

Vandaag gaan we naar Almeria. We hoorden gisteravond dat Almeria niet zo heel bijzonder was. Ik vond dat ze daar wel gelijk in had. Natuurlijk, er waren wel leuke dingen om te zien, maar het is totaal geen toeristische stad. Ik was op zoek naar een toeristisch winkeltje, maar heb het nergens gezien. Bij de Mac zijn we nog 2 Nederlanders tegengekomen die hier op vakantie waren.

(je kunt bij ´foto´s´ kijken hoe het er allemaal uit ziet).

Maandag 30 mei

Vandaag was weer een typisch dagje werken. Na het werk een filmpje en weer een paar boodschappen gehaald.

Dinsdag 31 mei

Ook vandaag was niet zo bijzonder. Hetzelfde werk als altijd. Al begint het einde wel in zicht te komen. Ik denk dat we vrijdag wel klaar mee zijn met deze soort Dipladenia´s te poten.

Woensdag 1 juni

Iedereen was vandaag in de andere 2 tuinen aan het werk. Ik en Jesse hadden de tuin voor onszelf.

Donderdag 2 juni

Het werk was weer hetzelfde als de hele week. Na het werk zijn we rustig wat gaan eten en een keer naar het strand gegaan voor een paar uurtjes. Ik kan het natuurlijk niet maken om zonder een kleurtje thuis te komen haha. Daarna zou ik eten gaan maken, maar wanneer we thuiskwamen was er geen stroom meer. Leuk altijd zo´n stroomstoring. We konden niet koken dus zijn we maar de overheerlijke broodjes gaan eten. Morgen zou Fransisco een kijkje nemen.

Vrijdag 3 juni

In de ochtend nog steeds geen stroom, dus moesten we de kaarsjes aan zetten. Heeft ook weer wat! Vandaag hebben we de Dipladenia´s gelukkig afgekregen. ´s Middags toen we weer thuiskwamen had Fransisco het geregeld en hadden we weer stroom. Held! Daarna naar Bianco geweest om een drankje te drinken en om een beetje wifi te tappen. In de avond langs onze vriend Javi van beneden (El Rocio) om nog een drankje te doen.

1. Ingrid:
    3 juni 2016
    Jeetje Sven, alweer over de helft, wat gaat dat hard!! En, hou de zon daar maar hoor, dan hebben Ank en ik 'm ook volgende week bij tante Nettie ;-)
    Ga er maar lekker veel op uit en geniet!
  2. Hans:
    3 juni 2016
    Hou vol gaat lukken
  3. Peet&Petra:
    4 juni 2016
    Lekker Man, nog maar 3 weken, wat gaat dat hard he? Ik denk dat het nog geen seizoen is, meest vanaf half juni, vandaar misschien de rust?. Er zijn zat mooie hotels daar heb ik gezien. Het is hier nu ook zomers, gelukkig want wij hebben nu vakantie. Groetjes en geniet nog ff van P&P
  4. Opa en oma:
    5 juni 2016
    Hallo Sven en Jesse we hebben je verhaal weer gelezen leuk hoor we zitten hier lekker aan de soep en knakworst en heel mool weer en je vader wenst jullie fyne Kerstdagen en goed Nieuwjaar
  5. Hans en Ank:
    6 juni 2016
    Volgens mij mag je van je vader tot de Kerst in Spanje blijven ! Moet niet gekker worden ;-)
    Nog veel plezier daar !

groetjes , Hans en Ankie.
  6. Joke Noordermeer:
    7 juni 2016
    Hoi Sven,
    Leuk dat je het volhoudt om je blog te schrijven. Je hebt ook genoeg leuke activiteiten, dus je zult het best naar je zin hebben.
    Denk aan de doelen die je in je blog moet noemen. Voor de zekerheid heb ik de opdrachten nog eens per mail naar je gestuurd!
    Veel plezier weer.
  7. Trudy:
    7 juni 2016
    Nou je begint al aardig te wennen een tijdelijk thuis gevoel zeg maar het weer is ook niet verkeerd een soort vakantie met klein beetje werken nog veel plezier eind is in zicht toch
  8. Joke Noordermeer:
    13 juni 2016
    Na een aantal weken wat minder luxe ga je het thuis volgens mij wel meer waarderen!!
    Denk je aan je doelen?
    veel plezier weer,
  9. Jan en Inge:
    13 juni 2016
    Hoi Sven, ik zou alvast maar gaan hardlopen op strand want ik heb gelezen dat je één van de talenten bent die uit de A-jeugd doorstroomt naar de A-selectie. Gefeliciteerd. Ff volhouden nog en dan echt op vakantie. Je vader gesproken gisteren en hij vertelde dattie je echt gaat verwennen in Italia.:)
    Groeten Jan en Inge